VIDEO: Primăria Timişoara a lansat campania “Cultura uneşte comunitatea”, pentru titlul de Capitală Culturală Europeană 2021

Daca iti place articolul da-ne un like!

Published On 08/01/2014 » By George Carp » Cultură, Stiri locale, VIDEO

timisoara-centru

Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană (ATCCE) 2021 a lansat, miercuri, campania de comunicare intitulată ‘Cultura uneşte comunitatea’, prin care urmăreşte implicarea mai dinamică a populaţiei locale în câştigarea acestui titlu.

Primarul Nicolae Robu a făcut, de asemenea, un apel la agenţii economici şi la personalităţile oraşului să se implice mai mult în acest proiect şi ‘să nu confunde o cauză a întregii comunităţi – câştigarea titlului de Capitală Culturală Europeană 2021 – cu interese politicianiste’.

Fac apel la toţi cei care s-au anunţat susţinători de încredere ai proiectului să o facă în mod concret. Dacă agenţii economici ai Timişoarei, oamenii înstăriţi, nu vin şi cu un sprijin financiar să-i creeze ATCCE un fond material necesar pentru a-şi pune în aplicare proiectele, nu se poate realiza nimic (…). S-a creat imaginea că un astfel de proiect este al echipei executive, al celor din fruntea Primăriei Timişoara, al primarului Nicolae Robu sau al USL. Greşit, este un proiect al Timişoarei. Toţi, împreună, câştigăm sau pierdem. Cei care încearcă să atace echipa din fruntea primăriei trebuie să înţeleagă corect situaţia şi să nu mai facă acest lucru atunci când este vorba despre proiectul TCCE“, a afirmat Robu conferinţa de lansare a campaniei.

Simona Neumann, director executiv al ATCCE a apreciat că anul 2013 a fost unul foarte bogat în activităţi care s-au concentrat pe promovarea candidaturii Timişoarei la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021.

Campania pe care o lansăm acum se va derula pe parcursul a trei luni. Sunt câteva etape pe care trebuie să le parcurgem, cea de pregătire a dosarului de candidatură şi depunerea lui, etapa evaluării şi nominalizarea pe lista scurtă. Vom folosi cinci mesaje în această perioadă, etapizat. În prima fază, până la 15 februarie, avem trei mesaje – ‘Cultura uneşte comunitatea’, ‘Spiritul oraşului suntem noi’ şi ‘Împreună revitalizăm oraşul’ -, iar cea de-a doua etapă se va încheia pe 31 martie şi va sta sub semnul mesajelor ‘E timpul să ne reinventăm’ şi ‘ Oraşul renaşte prin cultură”, a declarat Simona Neumann.

Costurile campaniei sunt de 27 de mii de euro, 11 mii de euro fiind cheltuiţi pentru conceptul campaniei, concepţia grafică, iar 16 mii de euro reprezintă costuri cu materialele informative. Cei mai importanţi susţinători financiari ai campaniei sunt primăria şi trei firme mari din Timişoara – Bega Grup, Greenforest şi Elba.

VIDEO: Augustin Leahu

Daca ti-a placut articolul, da-i un SHARE

Daca ti-a placut articolul, da-i un SHARE

Tags

Adauga comentariul tau respectand termenii si conditiile website-ului. Foloseste un limbaj decent si clar.

Leave a Reply

Sau

Your email address will not be published. Required fields are marked *